poniedziałek, 13 sierpnia 2012

prezent na roczek - mundurek harcerski

Zostałam poproszona o uszycie nietypowego prezentu na roczek...
Mała jubilatka miała otrzymać mini mundur harcerski, było to dla mnie wielkie wyzwanie ponieważ wcześniej nie szyłam ubrań i tym bardziej nie tworzyłam sama wykrojów odzieży. W dodatku nie znałam dokładnych wymiarów dziecka, wzorowałam się na ciuszkach mojej córeczki.
Nie było to proste i nie trwało to krótko, ale mogę z ręką na sercu stwierdzić, że było warto podjąć się tego wyzwania!
Wiele się nauczyłam i nieskromnie mówiąc bardzo podoba mi się efekt końcowy!
... ale sami oceńcie! 






A to dwa zdjęcia munduru na modelce, kilka miesięcy starszej.
Na zdjęciu są dwa braki (pas i suwak) jednak jubilatka otrzymała mundur kompletny. 




Jeszcze raz najlepsze życzenia dla małej Harcerki ;)

5 komentarzy:

  1. Brawo, całusy dla cud-modelki!
    Pozdrowienia od Mikołaja i Maciusia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale modeleczka ... hmmm, pierwsza klasa!
    Jest przesłodka!!! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha, zapomniałam się podpisać! Pozdrowienia od Marlenki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, dzięki, bardzo miło wiedzieć, że ktoś tu zagląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fantastyczny ! :D
    wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń