niedziela, 17 czerwca 2012

literki

Imię dziecka jest jednym z pierwszych wyrazów na którym dziecko poznaje magię czytania!

Małe dziecko jest bardzo ciekawe świata, chętnie i z łatwością poznaje znaczenie poszczególnych słów pisanych. Jest to dla niego czysta zabawa! 

Już od jakiegoś czasu bawię się z córcią literami, słowami. Początkowo działałyśmy według metody Domana, ale ponieważ jestem po kursach nauki czytania wg. odimiennej metody Ireny Majchrzak, staram się łączyć różne zabawy i techniki. Otacza nas tak wiele napisów. Dlaczego nie można pokazywać ich dziecku tak samo jak pokazujemy napotkanego psa czy kota?

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom tych metod chciałam stożyć przejrzyste litery, pisma drukowanego, które pomogą dziecku w realnym czytaniu, a jednocześnie będą zabawką i dekoracją.

... dlatego właśnie stworzyłam coś takiego ...




Wykonałam je z filcu, wypełniłam włókniną i obszyłam ręcznie grubą muliną, aby podkreślić ich kształty.
Chętnie wykonam imię również dla Waszego dziecka, siostry, brata... 
Mogę stworzyć imię jednobarwne lub wielokolorowe w zależności od preferencji!

To imię już trafiło w ręce ... Jasia  :)
i z tego miejsca pozdrawiam serdecznie nowego właściciela :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz